Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну: Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення: Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, тощо; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Умови повернення товарів через неналежну якість:брак, не повний комплект, тощо. - безоплатного усунення недоліків товару; - заміни товару на такий самий або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника). СПОСІБ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Товар можна відправити тільки новою поштою. Адреса: Відділення Нової Пошти N1 у місті Острог , тел: +380 (68) 960 02 12 Одержувач: Рильський Олексій Миколайович ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві протягом 3-4 робочих днів на картку будь-якого банку України.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.